top of page

Hulp op afstand Microsoft Excel & Google Sheets

Computer_Alternative.png

Jij en/of je medewerkers zitten wel eens te knoeien met formules, of er zijn irritante foutmeldingen die maar niet weggaan, of je hebt geen idee hoe je die hoop cijfers in een overzichtelijk rapport kan omzetten? En je wilt liever geholpen worden door een mens van vlees en bloed, dan door een of andere AI-robot uit cyberspace? Bel of mail ons, en we lossen tijdens een online meeting jouw probleem op, en we beantwoorden je vragen.

​

Met het jaarabonnement mag je ons een gans jaar bestoken met je vragen.

Remote Office

Regio

wereldwijd (online)

Tarief (excl. BTW)


- BASIC: hulp bij formules, structureren van data, draaitabellen, oplossen van fouten:
Voor bedrijven/organisaties tot en met 5 medewerkers: 500 EUR/jaar.
Bedrijven/organisaties tot en met 20 medewerkers: 1000 EUR/jaar.
Voor grotere bedrijven/organisaties: 50 EUR/medewerker/jaar

- PRO: hulp bij alle vragen over Excel en Google Sheets EN inclusief 3 automatiseringsprojecten op maat/jaar:
Voor bedrijven/organisaties tot en met 5 medewerkers: 1500 EUR/jaar.
Bedrijven/organisaties tot en met 20 medewerkers: 3000 EUR/jaar.
Voor grotere bedrijven/organisaties: 150 EUR/medewerker/jaar

 

Taal

NL, EN

Wat de mensen zeggen

​"Het opmaken van de rapportering om onze financiering te verantwoorden, is elk kwartaal opnieuw een hele klus. Dankzij de automatisering van de excelbestanden wordt dit werk sneller en efficiënt afgewerkt = Besparen op mandagen voor het repetitief werk én winst op de personeelstevredenheid! Jammer dat we dit niet eerder gedaan hebben. Nogmaals bedankt voor de snelle en adequate samenwerking"

—  V. De Vuyst, expert klantenprocessen VDAB Brussel

Automatisatie Excelbestand mbv VBA door Stefan Wittocx

Gratis downloads

Basiscursus

Oefenbestand Dynamic Arrays

Google Sheets tool voor snelle facturatie van no-show fee, in NL/FR/EN, automatisch verstuurd vanuit je Gmail/Google Workspace adres

Iets te vragen of te zeggen? Contacteer ons!

bottom of page